Глибокорозпушувачі
Глибокорозпушувачі – незамінні помічники при обробці ґрунту
Ущільнений ґрунт, волога земля яка довго не висихає і не дозволяє почати весняні польові роботи в ранні, оптимальні терміни? Заболоченість поля при великій кількості опадів? Знайома ситуація? Це все результат наявності плужної підошви у полі з якою ефективно впораються наші глибокорозпушувачі.
Глибокорозпушування – найоптимальніший спосіб обробки землі, що дозволяє накопичити і запасти вологу в глибоких шарах ґрунту та забезпечити руйнування плужної підошви. Адже коренева система рослин не може самостійно подолати потужну плужну підошву і зосереджується тільки у верхньому шарі, де їй вже не вистачає вологи. З цією проблемою легко впораються глибокорозпушувачі, які є незамінним помічником при обробці ґрунту.
Основні переваги глибокорозпушувачів SMS TALON:
- економлять витрати пального;
- широкий вибір моделей;
- працюють на глибину 45 см;
- насичують ґрунт киснем;
- руйнують плужну підошву;
- відновлюють водний режим;
- відновлюють капілярний режим.

Глибокорозпушувач SMS TALON – це досконалий агрегат для руйнування плужної підошви на глибині від 45 см до 55 см. Дельтовидна форма рами, на якій розташовані робочі органи, забезпечує плавний хід при складному рельєфі поля.
Конструкція агрегату дозволяє, при необхідності, швидко налаштовувати та змінювати відстані між стійками, які захищені від надмірних перевантажень за допомогою штифтів. Глибокорозпушувач може комплектуватись двома рядами різних дисків–подрібнювачів (турбо, колтер).




Моделі глибокорозпушувачів SMS TALON:
Версія | 200/3 | 300/4 | 300/6 | 400/8 | 400/8H | 470/8H | 550/10H |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Кількість стійок | 3 | 4 | 6 | 8 | 8 | 8 | 10 |
Робоча ширина (см) | 190 | 300 | 300 | 400 | 400 | 470 | 550 |
Транспортна ширина (см) | 199 | 299 | 299 | 400 | 299 | 295 | 295 |
Робоча глибина (см) | 45 | 45 | 45 | 45 | 45 | 45 | 45 |
Рекомендована потужність (к.с.) | 170-200 | 190-220 | 200-250 | 250-300 | 250-300 | 260-310 | 330-400 |
Вага (кг) | 810 | 980 | 1160 | 1410 | 1620 | 3030 | 3190 |
Робоча швидкість (км/год) | 6-8 | 6-8 | 6-8 | 6-8 | 6-8 | 6-8 | 6-8 |
Версія | 200/3 | 300/4 |
---|---|---|
Кількість стійок | 3 | 4 |
Робоча ширина (см) | 190 | 300 |
Транспортна ширина (см) | 199 | 299 |
Робоча глибина (см) | 45 | 45 |
Рекомендована потужність (к.с.) | 170-200 | 190-220 |
Вага (кг) | 810 | 980 |
Робоча швидкість (км/год) | 6-8 | 6-8 |
Версія | 300/6 | 400/8 |
---|---|---|
Кількість стійок | 6 | 8 |
Робоча ширина (см) | 300 | 400 |
Транспортна ширина (см) | 299 | 400 |
Робоча глибина (см) | 45 | 45 |
Рекомендована потужність (к.с.) | 200-250 | 250-300 |
Вага (кг) | 1160 | 1410 |
Робоча швидкість (км/год) | 6-8 | 6-8 |
Версія | 400/8H | 470/8H |
---|---|---|
Кількість стійок | 8 | 8 |
Робоча ширина (см) | 400 | 470 |
Транспортна ширина (см) | 299 | 295 |
Робоча глибина (см) | 45 | 45 |
Рекомендована потужність (к.с.) | 250-300 | 260-310 |
Вага (кг) | 1620 | 3030 |
Робоча швидкість (км/год) | 6-8 | 6-8 |
Версія | 550/10H |
---|---|
Кількість стійок | 10 |
Робоча ширина (см) | 550 |
Транспортна ширина (см) | 295 |
Робоча глибина (см) | 45 |
Рекомендована потужність (к.с.) | 330-400 |
Вага (кг) | 3190 |
Робоча швидкість (км/год) | 6-8 |
SMS cz s.r.o. – це чеська компанія, що займається проектуванням і виробництвом високоякісної сільськогосподарської техніки для основного обробітку ґрунту, передпосівної обробки грунту, а також відновлення трав’яного покриву на луках і пасовищах.
З 5-ти річного досвіду наших партнерів, які використовують глибокорозпушувачі виробництва фірми SMS HKTх 400Н/8 та SMS HKTх 550Н/10, слід відзначити, що витрата пального(ДП) на обробку одного гектара площі на глибину 40-45 см становить 18-19 л для SMS HKTх 400Н/8 та 12-14 л для SMS HKTх 550Н/10. Такі незначні витрати дизельного пального, порівняно з іншими агрегатами, досягаються завдяки значно меншій товщині (ширині) робочого органу, що становить 15 мм, тоді як в переважної більшості глибокорозпушувачів – 70 мм, що практично робить неможливою роботу на глибину 45 см із-за відсутності техніки необхідної потужності та значних перевитрат пального.